12 Mart 2010 Cuma

HOLİDAY [2006]


HOLİDAY [2006]
{Tatil}

Sabun köpüğü gibi hafif, eğlenceli bir film olduğunu bilerek başladım izlemeye. Yanıltmadı da. Eski-yeni ilişkiler, yapılan hatalar, yeni başlangıçlar falan derken klasik bir Amerikan romantik komedisi.

Önce karakterler yazılıp, sonra konusu belirlenen filmler vardır ya, böyle bir his uyandırıyor film.

Filmin iki başrol oyuncusu Amanda (Cameron Diaz) ve Iris (Kate Winslet) için tasarlanan evler çok nefisti.  İngiltere'de bir kır evi ve Los Angeles'da modern bir malikane. 

Jude Law filmlerinden yola çıkarak seçtim bu filmi, şimdi de bir Kate Winslet filmografisi gerek diye düşünüyorum.  

2 yorum :

  1. Çok çok çok güzel bir filmdi yahu. Benim gibi amaç sadece zaman geçirmek ve yeniden aşka aşık olmaksa kesinlikle izlenilesi. Kadro hem güzel hem tatlı idi. Filmde öyle. Tabi ki çok şey beklenmemeli. Sıradan romantik komedi işte. Tekrar izleyesim geldi sayende :) Bakarsın o gazla bende yazarım :D

    YanıtlaSil
  2. Güzel, şirin bir filmdi, yorumunuza aynen katılıyorum.

    YanıtlaSil

Burası sukûnetin hakim olduğu, tenha bir kütüphane. İçinden geçenleri fısılda ki orada olduğunu bileyim.