10 Eylül 2013 Salı

NİMROD ÇILDIRIŞLARI _ Etgar Keret

Yayın Evi: Siren Yayınları
Basım Yılı: Ağustos 2012
Sayfa Sayısı: 158

İyi hikaye yazan, gerçek manada 'zeki' bir adam, Etgar Keret. Bu kitaptaki hikayeleri hayli eğlenceli ve çarpıcı diyebilirim. Modern tarzda yazılmalarına karşın bu kadar başarılı olmalarını beklemiyordum açıkçası. Şöyle kısaca yazılmış gibiler. İçinde bulunduğumuz çağın teşhirciliğini yansıtsalar da, üzerinde çok fazla durmadan geçildiği için rahatsız etmiyor.

Nimrod Çıldırışları, zevkle okuduğum ve yazarın diğer çalışmalarını merak ettiren bir kitaptı benim için.




2 yorum :

  1. Ben de Keret'in Gazze Blues ve Yedi Güzel Yıl adlı kitaplarını okumuştum. İkisini de beğendim. Ben de hiç beklemiyordum bunu :) Diğer kitaplarını da okumak istiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeni bir yazarı denemek her zaman riskli ama sonuç böyle iyi olunca, diğerleri için cesaretlendiriyor.

      Sil

Burası sukûnetin hakim olduğu, tenha bir kütüphane. İçinden geçenleri fısılda ki orada olduğunu bileyim.