11 Eylül 2013 Çarşamba

AGATHA CHRİSTİE OKUMALARI [15-30 Eylül 2013]


Biz, sevgili arkadaşım thalassapolis ile bu güzel Eylül ayında yine, 
yeniden Agatha Christie okuyacağız, katılmaz mısınız?*

Benim kitaplarım:

Okuma Sakinleri:

Thalassapolis
Penceremin Kenarından
Renkli Kitap
Tardis
Biraz Şöyle Biraz Böyle

*Okumamıza katılmak için gecekutuphanesi@hotmail.com mail adresimden  tanıtım yazısı fotoğrafı ve yan sütun görselini isteyebilirsiniz. Etkinlik süresi boyunca, istediğimiz Christie'leri adet sınırlaması olmadan okuyoruz.

***

Önceki okumalarımıza göz atmak için: 


 

27 yorum :

  1. Ne güzel-ne güzel :)
    Bu sefer bende katılacağım :)
    Ama katılamasam bile sizi takip etmek çok keyifli olacak yine :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel olacak o halde, hep birlikte :)

      Sil
  2. Kitap yorumlarınızı okumak için sabırsızlanıyorum, bu arada bu etkinliklerin resimleri de şahane oluyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz de bir an önce başlamak için sabırsızlanıyoruz. Fotoğraf bu sefer biraz cici oldu galiba, işin içine momijiler girince :))

      Sil
  3. Merhaba ismim Gamze :) Çok güzel bir zamana denk geldi çünkü bugün ben de Agatha'nın iki kitabını aldım :) On Küçük Zenci ve Doğu Ekspresinde Cinayet :) Ayrıca yarın 2 tane daha Agatha kitabı almayı düşünüyordum. Bununla ilgili öneriniz olursa yarın ona göre kitap seçiminde bulunurum.
    Bu arada üzülerek belirtmeliyim ki ( Sen de bu durumdan yakınmıştın.) elinde bulunan Koltuktaki Ölü kitabının bende çok daha kalın bir basımı bulunmakta.
    Yani kısacası Agatha Christie okumalarına beni de dahil ederseniz sevinirim :) Yarın için önerini bekliyorum. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz Gamze hanım. Agatha Christie'nin en iyilerinden iki kitabı okuyacak olmanız çok hoş. Gece Kütüphanesinde sağ sütunda bulunan etiketler içinde agatha christie(55) 'e tıkladığınızda daha önce yazdığım tüm Christie yazılarına ulaşabilirsiniz, orada sevdiklerim ve sevmediklerim mevcut, diğer seçimlerinize yardımcı olabilir.

      Evet Esrarengiz Sanık ve Koltuktaki Ölü arasında ciddi bir hacim farkı var. Esrarengiz Sanık kitabı yazısını da yine aynı etiket altında okuyabilirsiniz.

      Okumamıza dahil olmak için herhangi bir şartımız yok, sadece bizim yaptığımız gibi blog, twitter veya instagram benzeri bir yerde okumamıza dair ufak bir yazı yayınlamanız yeterli.

      Sonrasında yine aynı yerlerde yazı veya fotoğraf paylaşabilirsiniz okuduğunuz Christie'lerle ilgili, biz de okumak veya görmekten çok mutlu oluruz.

      Sil
  4. Blogum yok maalesef. Defalarca açmayı düşündüm ama üşengeç bir insanım :) Peki öyleyse hemen blog açacağım ve okumalarınıza dahil olacağım. Umarım güzel bir 15 gün olur :)

    YanıtlaSil
  5. Öyleyse ben de okumalara katılmak istiyorum eğer kabul ederseniz. Listemde şu şekilde olacak:
    Cesetler Merdiveni
    On Küçük Zenci
    Fare Kapanı
    Doğu Ekspresinde Cinayet

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. elbette, katılımınızdan memnuniyet duyarız. Etkinlik yazınızı yayınladığınızda haber verin lütfen.

      Sil
  6. Yaşasın ben de katılıyorum bu sene ^o^ http://renklikitap.blogspot.com/2013/09/agatha-christie-okumalar-15-30-eylul.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin Güngör'cüm, Ve Ayna Kırıldı (veya Kırık Ayna) ortak kitabımız, Deniz ve seninle. :)
      Çarpık Evdeki Cesetler de muhteşem Christie'lerden. Keyifli okumalar diliyorum.

      Sil
  7. Geçtğimiz hafta yeni bir kitabını almıştım, başka alamasam da o kitapla katılacağım. Çok özledim Agatha okumalarını...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Poirot haftamız ne güzeldi, şimdi yine beraber okuyacak olmamız da çok güzel. Hoşgeldin Banu'cum.

      Sil
  8. Ödevimi yaptım yazımı az önce yazdım :) çok güzel bir okuma olacak Sevgili Güngör ve Sevgili Banu'yu ve yeni katılımcıları görmek çok güzel.
    Canım arkadaşım ellerine sağlık daha mükemmeli yapılamazdı.
    Herkese güzel okumalar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen olmasan bu okuma da olmazdı canım, iyi ki varsın :)

      Agatha Christie söz konusu olunda böyle ilgi görmesi de çok güzel, hep birlikte keyifli bir okuma olmasını diliyorum. ♥.♥

      Sil
  9. Bloğunuzu bulduğuma sevindim kitap okumayı seviyorum kitaplarla ilgili bilgi alabileceğim bir yer burası..
    Bloğunuzu izlemeye aldım benim bloğumada beklerim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz, bu şekilde düşünmenize sevindim.

      Sil
  10. Bende katılım yapacağım inş kütüphaneden kitapları alıp hangi kitapları okuduğumu gene buraya yazarım bu etkinlik çok güzel olmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii, hep birlikte okumak daha bir hoş oluyor. Yorumlarınız ve -şart değil ama- blogunuz varsa kitap yazılarınız ile katılımlarınızı bekliyor olacağız.

      Sil
  11. Sevgili Biblio, birkaç gün önce bu okumalara dahil olmak istediğimi belirtmiştim zaten. Bununla ilgili küçük bir yazı yazdım ve dahil olmamı resmileştirmiş bulunmaktayım. Umarım harika bir 15 gün geçiririz :)

    http://tardismsdt.blogspot.com/2013/09/agatha-christie-okumalari-15-30-eylul.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okuma Sakinleri listesine almıştım seni Gamze'cim, şimdi tanıtım yazını da zevkle okudum. Güzel bir zaman dilimi olacak hep birlikte. Kitapları, yazıları, yorumları heyecanla okuyacağız diye düşünüyorum.

      Sil
    2. bu arada gecekutuphanesi@hotmail.com mail adresimden bana yazarsan tanıtım yazısı fotoğrafı ve yan sütun görselini gönderebilirim.

      Sil
  12. ne güzel bir etkinlik :) ben de katılmak istiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok memnun oluruz =) gecekutuphanesi@hotmail.com mail adresimden bana yazarsan tanıtım yazısı fotoğrafı ve yan sütun görselini gönderebilirim. İstediğimiz Christie'leri adet kısıtlaması olmadan okuyoruz.

      Sil
  13. Geçen hafta İstanbuldaydım. 01-09 Mart 2014 tarihlerinde gerçekleşen CNR kitap fuarına da uğradım. Fuarda sahaflarda vardı. 11 tane Agatha Christie kitabı almışım. En önemlisi uzun zamandır aradığım Meçhul Düşman kitabını almam oldu.Hemen 2 günde okuyup bitirdim. Aldığım kitaplar Ak ve Akba yayınlarından oldu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CNR'ın bu yeni fuarında sahafların da olması büyük bir güzellikti. Nisan ayında Agatha Christie okumamız olacak, belki katılmak istersiniz.

      Sil
  14. Kesinlikle katılacağım.

    YanıtlaSil

Burası sukûnetin hakim olduğu, tenha bir kütüphane. İçinden geçenleri fısılda ki orada olduğunu bileyim.