5 Nisan 2011 Salı

AGATHA CHRİSTİE OKUMALARI [Nisan 2011]

Daha önce Hercule Poirot Haftası ve Agatha Christie Haftası yapmıştık sevgili thalassapolis ve diğer değerli arkadaşlarımız'la. Şimdi ise upuzun bir ay boyunca sadece Agatha Teyze'mizle birlikte olmaya karar verdik. Nisan ayında okumak için 7 tane Agatha Christie seçtim. Kitapların hepsi daha önceki okuyuşumdan bu yana hayli zaman geçmiş olduğu için hafızamı tazelemek istediğim Christie'lerden:

Ölüm Saatleri

Neredeyse tamamına yakını Christie'nin insana güven veren, sevimli Miss Marple'ını içeren kitaplarımı okumak için sabırsızlandığımı söylememe gerek yok sanırım.  

Bu arada polisiye romanların kraliçesini seven, romanlarıyla haşır neşir olmaktan hoşlananlar için kapımız açık. Nisan ayı boyunca okumalarımıza katılabilir, ay sonunda yorumlarınızı bizimle paylaşabilirsiniz.  


9 yorum :

  1. Bir ay boyunca A.C. okumak çok güzel olacak. Seçtiklerinden bir Cinayetler Oteli'ni okumuştum. Yorumlarını sabırsızlıkla bekliyorum. Yine A.C. ile ilgili şahane bir görsel yaratmışsın çok sevdim. Sevgiler canım Biblio'm

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim canım, resmi beğenmene sevindim. Cinayetler Oteli pek sevdiğim bir kitap değildi, bakalım bu seferki okumada nasıl olucak. Ben de senin yorumlarını merakla bekliyorum Deniz'cim.

    YanıtlaSil
  3. Bu aralar kitap okuyamıyorum belki Cristie ile aranıza katılmak iyi olur. Alacağım bir Cristie :)

    YanıtlaSil
  4. Size süper bir A.C. ayı diliyorum.

    Bu arada Agatha'nın kaç kitabı var çok merak ediyorum? Okuya okuya bitiremediniz :)

    YanıtlaSil
  5. N.Narda,

    Çok memnun oluruz. Birlikte okumaların en iyi taraflarından biri okuyamama halini kırması benim için de. On Küçük Zenci veya Beş Küçük Domuz'la başlamanız nacizane tavsiyem.

    Kitapçı Kız,

    :) Teşekkür ederiz. Hakikaten oku oku bitmiyor gibi görünüyor ama maalesef benim okuyamadığım çok az Christie kaldı. Bir elin parmaklarını geçmez. Bu yüzden yıllar evvel okuduklarımı yeniden okuyorum şimdi.

    Bu arada, Agatha Christie'nin 70 dedektif romanı, 22 hikaye kitabı, 6 tiyatro oyunu, 1 otobiyografisi, 8 romantik kitabı, 1 de şiir kitabı var efenim.

    YanıtlaSil
  6. müthiş agatha chrıstıe hayranıyım ama son çıkan yeni baskılarda o tadı maalesef alamadım.Sanırım bir akrabası yazıyormuş diye duydum.

    YanıtlaSil
  7. Christie'ler bölüm bölüm farklılık gösteriyor. Hiçbir kitap diğerine benzemez. Dediğiniz mevzu ise eskiden atılan veya çevirilerde değiştirilen kısımların kitaba yeniden eklenmesinden kaynaklanıyor. Gönül Suveren farklı bir hava katmıştır Christie'lere ama aynı zamanda hayli kırpmıştır da.

    Bu arada keşke adınızı yahut bir rumüz yazsaydınız.

    YanıtlaSil
  8. Ben cinayet romanlarını çok severim ama hiç a.c.okumadım.Nasıl kitapları?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şahaneler, madem türü de seviyorsunuz mutlaka okuyun.

      Sil

Burası sukûnetin hakim olduğu, tenha bir kütüphane. İçinden geçenleri fısılda ki orada olduğunu bileyim.