22 Kasım 2010 Pazartesi

AGATHA CHRİSTİE HAFTASI (22-28 KASIM 2010)



Agatha Christie Hafta'mız 22 Kasım itibariyle başlıyor. Sevgilithalassapolis ve birazşöylebirazböyle bu güzel zaman dilimine 3'er Christie seçerek eşlik edecekler. Daha önce Poirot Haftası'nda birlikte gri hücrelerimizi mütemadiyen çalıştırmış, çok hoş bir hafta geçirmiştik. 


Bu defa, içinde Agatha Christie'nin ünlü dedektifleri Hercule Poirot ve Miss Marple olmayan kitaplarından seçtim okuyacaklarımı.  Sırasıyla Kader Kapısı, Kanatların Çağrısı ve Bilinmeyen Hedef'e gömülmek niyetindeyim. Katılmak isteyenler için kapımızın açık olduğunu hatırlatarak, arkadaşlarıma keyifli okumalar diliyorum..





5 yorum :

  1. Çok keyifli olacak. Tekrar bir araya gelmek muhteşem. Sevgiler...

    Not: Yine kıskandığım bir görsel olmuş eline sağlık ;)

    YanıtlaSil
  2. Bır ıngılız dılı ve edebıyatı mezunu olarak bu haftayı atlamıs oldugum ıcın ınanılmaz kızdım kendıme. Bızı bılgılendırdıgınız ıcın tesekkurler. Bende blogum da bu konuya yer verecegım.

    Sevgıler
    Zeynep

    YanıtlaSil
  3. Deniz'cim, aynen katılıyorum. Görsel biraz kes-düzenle-yapıştır mantığıyla oldu ama bu defa ben de sevdim galiba :) Teşekkür ederim.

    Zeynep Hanım,

    Daha önce haberdar etmediğim için kötü hissettim şimdi kendimi. Nasılsa bizden başka katılım olmaz diye başlama gününde yayınladım bu yazıyı ama yanıldığımı görüyorum. Hemen başlayabilirsiniz, memnun oluruz. Kitapları okuduktan sonra her biri için ayrı birer yazı hazırlıyoruz haftanın sonunda. Seçtiklerinizi bizimle paylaşmanızı merakla bekliyorum. Hoşgeldiniz bu arada.

    YanıtlaSil
  4. bayıldım ben bu haftaya! o zaman ben de katılayım,Agatha ablanın Üç Yanlış adlı romanını yeni bitirdim ve Ölüm Saatleri'ne başlıycam bu gece ^_^

    YanıtlaSil
  5. Bize katılmanızdan memnuniyet duyarız. Haftaya dair ufak bir duyuru yapar ve kitaplar bitince sitenizde üzerlerine birkaç kelam ederseniz de seviniriz.

    YanıtlaSil

Burası sukûnetin hakim olduğu, tenha bir kütüphane. İçinden geçenleri fısılda ki orada olduğunu bileyim.