1 Temmuz 2012 Pazar

JOHN FOWLES OKUMALARI [Temmuz 2012]


John Fowles, adını ve methini çok zaman duyup okumaya birkaç sene öncesinde başladığım bir yazar. Bu seneye kadar Türkçe'de yayınlanan 8 kitabından meşhur dördünü (Koleksiyoncu, Büyücü, Fransız Teğmen'in Kadını ve Mantissa) büyük bir zevkle bitirmiştim. Kalan kitaplar için ise güzel bir bahanem oldu; Sevgili Deniz'le birlikte okumaya karar verdik. Fowles'in bizi tanıştıran yazar olması dolayısıyla ayrıca da bir önemi var nazarımızda. :) 

Temmuz ayı = Fowles Okumaları itibariyle seçtiğim kitaplar:

Fowles ayının bu ilk gününde hoş bir sürpriz de oldu benim için, yazarın  Daniel Martin isimli romanının 2012 itibariyle Ayrıntı Yayınları'ndan çıktığını öğrendim. 600 küsurlerdeki Büyücü'den bile uzun, 720 sayfalık dev bir kitap. Elimdekiler istediğim hızla giderse, onu da alıp ayın içine dahil etmeyi düşünüyorum.

Her zaman olduğu gibi bir veya birkaç kitapla Fowles Okumaları'mıza dahil olmak, ayımızı şenlendirmek isterseniz kapımız açık. İstediğiniz kitabı okuyabilir, kısa bir tanıtım yazısının ardından okumalarınızı bizimle paylaşabilirsiniz. Eğer şimdiye kadar yazarla tanışmadıysanız çok şey kaçırdığınızı da söylemeliyim. :)

8 yorum :

  1. Seninle okumak benim için çok özel ve keyifli hele bu Fowles olunca apayrı bir keyif.

    Seni çok seviyorum canım arkadaşım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı his ve düşünceleri paylaşıyorum Deniz'cim. İyi ki varsın, iyi ki tanımışım seni. :) Birtanesin.

      Sil
  2. Abanoz Kule'yi yeni bitirdim. Abanoz Kule bir roman ama bonusu var. Ayrıntı, Fowles'ın dört öyküsünü eklemiş kitabın sonuna. Roman olmuş öykü kitabı, 130 sayfa da çıkmış 330 sayfaya.
    Zaman Tüneli, Aristos ve Daniel Martin'i henüz ben de okumadım. Okuduklarımla ilgili yorum hakkımı saklı tutuyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum Fowles Okumaları'na dahil olmak istediğiniz anlamına geliyorsa memnun oluruz.

      Sil
  3. çok güzel yazı teşşekkürler başarılar

    YanıtlaSil
  4. Ben de bu yıl Fowles'la daha da haşır neşir olmaya karar verdim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok iyi edersiniz. Seçiminizde yardımcı olması için Gece Kütüphanesi'nde Daniel Martin hariç tüm Fowles kitapları mevcut.

      Sil

Burası sukûnetin hakim olduğu, tenha bir kütüphane. İçinden geçenleri fısılda ki orada olduğunu bileyim.