1 Temmuz 2011 Cuma

AGATHA CHRİSTİE HAFTASI [1-10 TEMMUZ 2011]


Sadece Agatha Christie okuyarak geçirdiğimiz güzel Nisan ayından sonra sevgili Deniz'le bir Christie etkinliği daha yapmaya karar vermiştik. Bu defaya özel aynı anda aynı Christie'leri okuyacağımız zaman dilimi bugün başlıyor.


 Temmuz ayının ilk haftasında okuyacağımız kitaplar. Bunların tamamı çok sevdiğim, defalarca okuyup doyamadığım romanlar olduğundan etkinliğimizin başlamasını heyecanla bekliyordum. 

Bu üç şahane kitabı bizimle okumak isterseniz kapımız açık.  

Not: Deniz'cim, Firavun Ağacı'ndaki toleransın için ayrıca teşekkürler canım.  :)

2 yorum :

  1. Canım benim ben de heyecanla bekliyorum. Nisan ayında o kadar Christie okumama, üstüne hayatını okumama rağmen ne kadar çok özledim. Senin ile okumak büyük bir keyif benim için. Bir an önce başlayalım. Bu muhteşem görsel için ne yazayım bayıldım muhteşemsin. Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  2. Deniz'cim asıl ben sana ne kadar teşekkür etsem az, tek başıma olsam o kadar Christie'yi peşpeşe okuyup bitiremezdim, her ne kadar sevsem ve istesem de :) Çok güzeldi. Aynı mutluluğu ve keyfi ben de yaşıyorum.

    Görseli beğenmene çok sevindim, arzu edersen alabilirsin yazın için. Okuyacağımız kitaplardaki temel motifleri birleştirmeye çalıştım; ağaç-arkeolojik kalıntılar ve korkunç maske-briç kağıtları..

    Cuma gelsin bir an önce :)))

    YanıtlaSil

Burası sukûnetin hakim olduğu, tenha bir kütüphane. İçinden geçenleri fısılda ki orada olduğunu bileyim.