19 Temmuz 2011 Salı

EMPEROR: RİSE OF THE MİDDLE KİNGDOM [2002]

 Yine İmpressions Games'ın şaheserlerinden biri; 2D stratejinin son kalelerinden Emperor: Rise of The Middle Kingdom, Çin uygarlığını en başından inşa etmeniz için sizi çağırıyor.

Pembe-beyaz ve eflatun ağaçlarla bezeli Çin bahçeleri, yağmura bakan gri-soluk atmosferi, çay ve pirinç tarlalarını yassı, sivri tepeli başlıklar giyerek ekip biçen yerliler, tapınaklarının estetik mimarisi ve daha bir çok güzelliğiyle hayli etkileyici olan oyunu, modernize edilmiş Çin ezgileri daha da hoş bir hale getiriyor.

Zeus ve Poseidon'un renkli, canlı, cıvıl cıvıl yerleşimlerinden sonra Emperor'un tonlarını hayli ağırbaşlı, bir o ölçüde de harikulade buldum.
Sırf şehrin sokaklarında dolaşarak yeni yılı kutlayan insanların özenle çizilmiş geleneksel kıyafetleri bile görülmeye değer. Oyunda meşhur Çin Seddi'ni, Büyük Çin Kanalı'nı ve Çin'in Kilden Asker Ordusu'nu da kurabiliyorsunuz. Harikulade!





2 yorum :

  1. Görüntülere bayıldım, tüm gün deli gibi Pharaoh oynayan bir insanım, sanırım bunu da senin gibi bayılarak oynayacağım. Teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  2. Rica ederim, bunları (Zeus-Poseidon-Emperor) neden daha önce oynamamışım diye düşünüyorum ben de. Çok uzun zaman Pharaoh'a benzer bir oyun bulamam zannederek yaşadım. :)) Gene de kalbimde yeri başka tabii.

    YanıtlaSil

Burası sukûnetin hakim olduğu, tenha bir kütüphane. İçinden geçenleri fısılda ki orada olduğunu bileyim.