8 Temmuz 2011 Cuma

Biblio'nun Kütüphanesi "Son Durum"..






20 yorum :

  1. Biblio ne yaptın sen yahu ? Bizi burada kıskançlıktan çatlatmak mı istiyorsun :))

    YanıtlaSil
  2. Utanarak ekledim bu fotoğrafları aslında. Ama kitap bloglarında böyle yazılar görünce çok hoşuma gidiyor benim, tek tek kitapları inceliyorum falan, bu zevki paylaşmak istedim bu yüzden.

    Bu arada 9 ay sabrettiğimi de yeniden belirteyim. '_' :)))

    YanıtlaSil
  3. Beyaz Düşler'i bu sabah bitirdim, sevmiyorum ben Nora Roberts kitaplarını ama yine de hemen-hemen hepsini okudum :)
    Gözümün kaldığı iki kitap var,
    Kış bahçesi, Zaman Tüneli, çok istiyorum bunları okumayı.
    Özetle kıskanılası güzellik :)

    YanıtlaSil
  4. yaaaaa kaç tane var, çok kıskandım!

    YanıtlaSil
  5. Beyaz Düşler'i sırf oyununu oynadığımda çok sevdiğim için aldım, hikayesini de görmek istediğimden. Daha önce hiç kitabını okumadım bu yazarın.

    Kış Bahçesi öyle kocaman bir kitap ki, kutudan çıktığında şaşırdım açıkçası. Fowles'e zaten ne denebilir?

    Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  6. Euphoric,

    Aslında bir tane eksik maalesef.

    Ben de görünce çatlıyordum ne zamandır, biliyorum o hissi :)))

    YanıtlaSil
  7. İlyada'yı görmek beni nasıl mutlu etti birlikte okumak isterim seninle canım

    Diğerleri için de söze gerek yok bayıldım okumanı ve yorumlamanı dört gözle bekliyor olacağım... (Özellikle Dickens'ı :))

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. Havan batsın Biblio:)İstif etmişin kitapları imrendim durdum...

    YanıtlaSil
  9. Hiii yerim ben bunları! Şimdi fotoğrafı yakınlaştırıp teker teker inceleyeceğim hepsini! :)

    YanıtlaSil
  10. Mutluluğun fotoğrafları :)

    Vision In White'ın Beyaz Düşler'den uyarlama olduğuna dikkat etmemiştim. Kocaman yazıyormuş Nora Roberts diye halbuki :))

    Güle güle okuyun :)

    YanıtlaSil
  11. Deniz'cim,

    İlyada'yı birlikte okuyalım inşallah, çok mutlu olurum. Onu ve Bir Noel Şarkısı'nı senin tavsiyen üzerine aldım. Dickens'ı çok severim, bu kitabını da çok merak ediyorum canım :)

    Sivrisinema,

    :) İstif etmek değil de okumak önemli di mi?

    Nefertiti,

    Son fotoğrafın büyük olması da bu yüzden zaten :)) yiyebilirsin tabii ki de.

    Ceren,

    Çok teşekkürler. Hakikaten meraklandırdı o oyun beni. :)

    YanıtlaSil
  12. bu fotolara bakarken kendi durumumu gördüm. kitapların adlarını okumaya çalışıyorum. olmayanlardan sipariş vermek lazım:))
    sevgiler...
    mine

    YanıtlaSil
  13. Eh ben de iki katını yapmazsam :)


    Şaka bir tarafa ilk etaptakiler listemde 42 kitap var(şimdilik). Almak bir yana okumak ne kadar sürer Tanrı bilir!

    İyi okumalar.Yorumları bekliyoruz.

    YanıtlaSil
  14. Mine,

    En eğlenceli kısmı o, adlarına bakmak, hangisi bende var yada güzeldir diye düşünmek v.s. Hoşgeldiniz Gece Kütüphanesi'ne.

    N.Narda,

    Halimiz fena :))) Elimde olsa bir günde okuycam hepsini ama gözlere yazık tabii.

    Umarım seninkileri de yakında görmek ve incelemek nasip olur. Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  15. Fotoğraflara biraz daha dikkatli baktım da benim elimdeki bitince sırada Joyce'un Bir Genç Adam Olarak..." kitabı var. One match found :)

    YanıtlaSil
  16. Süpermiş, önce yorumunu okuyacağım o zaman. :)

    YanıtlaSil
  17. uvv kıskanılası koli=] Montague Amca'nın Dehşet Hikayeleri'ni okuyorum ben de ne zamandır, ara ara okuduğum için bitiremedim bir türlü ama gerçekten tam anlamıyla "dehşet hikayeleri"=)))

    YanıtlaSil
  18. :) O kitabı Renkli Kitap'ta görüp almıştım ben de. Okudum, çok beğendim, teşekkür ederim tavsiyen için. İkincisi de bu koliyle geldi.

    Bizim Kafenin Kızları da hakikaten çok hoş bir kapağa sahip. Kitaplar gelmeden önce görüntüsünü en çok merak ettiklerimdendi. :)

    YanıtlaSil
  19. Ay ne kadar sevindim=D Bu arada Virginia Woolf'u da öyle çok severim ki, üniversitede bitirme ödevimi onun bir kitabını inceleyerek yapmıştım; sen de epey seviyorsun anlaşılan;)

    YanıtlaSil
  20. Virginia Woolf'un muğlak tarzı çok hoşum gidiyor. Okumadığım birkaç kitabı kaldı. İncelemesini yaptığı hangi kitabıydı merak ettim. Ben en çok Jacob'un Odası'nı severim.

    YanıtlaSil

Burası sukûnetin hakim olduğu, tenha bir kütüphane. İçinden geçenleri fısılda ki orada olduğunu bileyim.