22 Aralık 2012 Cumartesi

POLİSİYE OKUMALARI [22-31 Aralık 2012]

Yılın son günlerinde, sevgili arkadaşım Deniz'le soğuk ve karlı havalara yakışan bir
okuma yapmayı çok önceden planlamıştık. Vakit geldiğinde listemde Christie harici
polisiye romanlar da olduğundan bu defa daha genel okuyalım diye rica ettim,
kendisi de beni kırmadı :)

Etkinliğimizden haberdar olarak bize katılmayı arzu eden
KitapDelisiGizem ve İrem hanım da dahil oldular okumamıza.

Dört kişilik grubumuzla önümüzdeki hafta boyunca (istediğimiz kitapları seçerek)
sadece polisiye okuyoruz.

Benim kitaplarım:

Esrarengiz Sanık AGATHA CHRİSTİE
Neden Evans'a Sormadılar? AGATHA CHRİSTİE
Bella'nın Ölümü GEORGES SİMENON
Cinayetler Limanı GEORGES SİMENON

Not: Elinizde okunacak polisiye kitaplarınız varsa, bize katılmak isterseniz, blogunuzda
şu an okuduğunuza benzer bir başlangıç yazısı yayınlayabilir, kitaplar bittiğinde
yorumlarınızı paylaşabilirsiniz. Kapımız herkese açık.

***

Önceki okumalarımıza göz atmak için: 




8 yorum :

  1. Pek keyifli, merakla bekliyorum ben de yorumlarınızı;)

    YanıtlaSil
  2. süpersiniz,başka bir turunuza denk gelirsem katılmak isterim.keyifli okumalar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. okumalarımız devam edecek :) teşekkür ederiz.

      Sil
  3. Bir başka okumalarınıza bende katılırım :) Yorumlarınızı bekliyorum, her zaman olduğu gibi yine buda çok keyifli olacaktır eminim :)

    YanıtlaSil
  4. ben biraz yazmakta geç kaldım sanırım :) ama yazdım. Nice okumalara canım

    YanıtlaSil

Burası sukûnetin hakim olduğu, tenha bir kütüphane. İçinden geçenleri fısılda ki orada olduğunu bileyim.