3 Aralık 2010 Cuma

DREAM DAY "True Love" [Aralık 2010]

Dream Day serisinin yedinci oyunu True Love, Married in Manhattan veya Bella İtalia kadar ayrıntılı ve iddialı olmasa da yine çizimlerini beğendiğim bir oyun olarak listemde yerini aldı. Genellikle düğün organizatörü olarak oynadığımız serinin bu oyununda 50. evlilik yıldönümlerini kutlamaya hazırlanan bir çift için parti düzenlemek hedefimiz. Bu arada davet için ev süslemekten tutun da mutfağa girip krep yapmaya kadar her ayrıntıyla ilgileniyoruz. Dream Day'in en sevdiğim taraflarından biri de bu zaten; hemen hemen her oyunda rengarenk çiçek düzenlemeleri ve pasta süslemeleri yapmak, aydınlık ve ferah odalar dekore etmek. Mini oyunlar ve saklı obje sahneleri de işin cabası.  İçinizi açıcak ve göz zevkinizi okşayacak kaliteli bir oyun istiyorsanız Dream Day "True Love"ın sizi hayal kırıklığına uğratmayacağından emin olabilirsiniz. 




4 yorum :

  1. Dream Day oyunlarını pek sevimli ve iç açıcı buluyorum ben de:)

    YanıtlaSil
  2. Özellikle şu mutfak görüntüsüne bayıldım, seyrettim bir süre :) Güzel oyunlar cidden..

    YanıtlaSil
  3. Mümkünse bu evde yaşamak istiyorum ben ;))

    YanıtlaSil
  4. Tam bir hayal evi değil mi?

    Nora Roberts'ın Visions in White diye bir oyunu vardı, ben de ondaki mutfağı yaptırmak istiyorum bir gün. O oyunu da yazar, resimlerini eklerim inşallah bir ara.

    YanıtlaSil

Burası sukûnetin hakim olduğu, tenha bir kütüphane. İçinden geçenleri fısılda ki orada olduğunu bileyim.