15 Eylül 2015 Salı

AGATHA İLE İSTANBUL'DA Cristina Fernández Cubas

Yayın Evi: Yapı Kredi Yayınları
Basım Yılı: 2009
Sayfa Sayısı: 142

İspanyol bir çiftin yılbaşı tatili için Pera Palas oteline gelerek geçirdikleri günlerde ilişkilerini Agatha Christie'nin kayboluşu üzerinden sorgulamalarına dair bir hikaye, Agatha ile İstanbul'da.

Kitapta bu hikayenin haricinde bir manastıra kapatılan genç bir kızın hayatını anlatan Dünya ve Yeşilli Kadın, Yer, Yokoluş isimli hikayeler de bulunuyor.

Cristina Fernández Cubas'ın yazdıklarından edebi lezzet aldığımı söyleyemeyeceğim. Yazmanın ne demek olduğunu bilen hemen hemen herkesin yazabileceği türden, kasvetli hikayeler. Sadece Agatha Christie'den bahseden hikayeyi merak etmiştim, basit bir turist ilgisinden ötesini göremedim.

2 yorum :

  1. Bu kitabı çok merak ediyordum Bibliocum, merakımı giderdim, bu arada görsellerin yine çok hoş, bu kupalar Türkiye starbuckslarda satıldı mı hiç?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Soldaki çiçekli olan sadece Japonya'da satılmış Eren'cim, diğerini geçen sene İstanbul'dan almıştım ama ne zaman hatırlamıyorum maalesef.

      Sil

Burası sukûnetin hakim olduğu, tenha bir kütüphane. İçinden geçenleri fısılda ki orada olduğunu bileyim.