1 Eylül 2015 Salı

POLİSİYE OKUMALARI [1-15 Eylül 2015]


Sonbaharda polisiye okumak adeta bir alışkanlık oldu bizde, 
bu Eylül ayında yine sevgili arkadaşım thalassapolis'le böyle bir okuma yapıyoruz.

Seçtiğim Polisiyeler

Çin Portakalı ELLERY QUEEN
Yedilerin Gizemi AGATHA CHRİSTİE
Esrarengiz Parmaklar AGATHA CHRİSTİE

Okuma Sakinleri


Okumak istediğiniz polisiye romanlarla ayımıza katılmak isterseniz,
şu an okuduğunuza benzer bir başlangıç yazısı yayınlayarak, 
sonrasında kitap yorumlarınızı bizimle paylaşabilirsiniz. 
Sayı veya yazar sınırlaması yok. 

Görseller ve bilgi için ulaşabileceğiniz e-posta adresi:

gecekutuphanesi@hotmail.com

Heyecanlı bir okuma olmasını diliyorum.

Biblio

♥♥♥

Daha önce yaptığımız okumalara göz atmak için: 

8 yorum :

  1. Okuma etkinliklerinizi cok seviyorum, hep katilasim geliyor ama sonra vazgeciyorum niyeyse..
    Sizlere iyi okumalarr :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Genelde keskin sınırlı okumalar değil ama bu defa hayli geniş bir alanımız var. Katılırsanız memnun oluruz. Teşekkürler.

      Sil
  2. Ne güzel, merakla bekliyoyruz:) görsel her zamanki gibi çok yaratıcı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Görsel çok amatörce görünüyor benim gözüme ama beğenin için teşekkür ederim Eren'cim. Yaratmak Allahü Teala'ya mahsus, biz kendi çapımızda güzel bir şeyler yapmaya çalışıyoruz sadece :)

      Sil
  3. Bibliocum bu arada şu yazı ile karşılaşınca ve konu da "polisiye okumaları" olunca paylaşmadan geçemedim, yorumunu merak ediyorum: http://www.polisiyedurumlar.com/2015/08/Agatha-christienin-en-kotu-kitaplari.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazıyı okumuştum, kesinlikle katılıyorum bu kitaplar benim de sevmediklerim arasında, Sonuncu Kurban ve Hercule'ün On İki Görevi hariç. Ayrıca tad alamadıklarım arasında N veya M?, Bilinmeyen Hedef gibi kitaplar da var.

      Sil
  4. Merhabalar,
    Bloğunuzun sıkı bir takipçisiyim. Hiç bir postunuzu kaçırmadan, zevkle okuyorum. Ayrıca söylemeden geçemeyeceğim,hazırladığınız görseller müthiş ! Özellikle bu görsele bayıldım ! Photoshop kullanarak hazırlıyorsunuz sanırım. Bu arada, blog sahibi olmamama karşın okumanıza ben de içten içe katılmış bulunuyorum :)) .
    Keyifli okumalar .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, teşekkür ederim güzel sözleriniz için. Bu görselde biraz boya biraz da photoshop var, fotoğraf bana ait.

      Sizi anımsayabileceğim bir isim veya nam-ı müstear bırakmış olsaydınız sevinirdim. Keyifli okumalar diliyorum. .

      Sil

Burası sukûnetin hakim olduğu, tenha bir kütüphane. İçinden geçenleri fısılda ki orada olduğunu bileyim.