14 Aralık 2014 Pazar

AGATHA CHRİSTİE HİKAYE OKUMALARI [15-31.Aralık.2014]


Agatha Christie polisiye romanları ile meşhur ama 
bazı hikayeleri de o güzelim romanlardan hiç geri kalmıyor. 
Sevgili thalassapolis tüm Christie romanlarını bitirdikten sonra, 
polisiye kraliçesinin hikayelerini okumak istediğini söylemişti. 
Bu mini okumamızda ona eşlik etmek benim için büyük bir mutluluk olacak. ♥ 

Kitaplarım:

Esrarengiz Arlöken / Ölümün Tam Zamanı 
(İki basımı karşılaştırmalı okuyacağım.)
Kanatların Çağrısı
Işıklar Sönünce

Bizimle beraber Christie hikayeleri okumak isterseniz, 
bir başlangıç yazısı yayınlayarak okumamıza katılabilirsiniz.

Okuma Sakinleri


Görseller için ulaşabileceğiniz e-posta adresim:

gecekutuphanesi@hotmail.com

İçimizi ısıtacak, güzel bir okuma olmasını diliyorum.

Biblio

♥♥♥

Daha önce yaptığımız okumalara göz atmak için: 

11 yorum :

  1. Umarım kar yağar ne güzel olur bu güzel öyküleri okurken değil mi Canım?
    Hayatıma değer ve anlam katan canım arkadaşım iyi ki varsın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Harika olur Deniz'cim, inşallah yağar ♥.♥ Sen de iyi ki varsın, Canım.

      Sil
  2. Bibliocum nerelerdesin, özlettin kendini ve güzel yazılarını, sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Eren'cim, biraz kitap birikti, buralarda olacağım inşallah. ♥

      Sil
  3. Merhaba, blogunuzu ilk olarak Ocak ayinda kesfettim sanirim. Okumalariniza cok heveslendim ama sonuncusunu Aralik'da yapip bitirmistiniz. Bir dahakine katilirim dedim, o gunden beri sık sık gelip bakiyorum ama yoksunuz maalesef. Yeni bir okuma var mi ufukta ? Sevgiler, Z.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, Mayıs ayı için planlarımızı şekillendiriyoruz, yakında yeni okumalar olabilir. Buradan duyurusunu yapacağım. İlginize çok teşekkürler.

      Sil
  4. Süper :) Görüşmek üzere o zaman.

    YanıtlaSil
  5. Sevgili Biblio, tekrar merhaba. Aklıma bir şey takıldı. Şimdiye kadar Agatha Christie'den hep uzak durdum, çünkü bana pembe dizilerin polisiye versiyonları izlenimini veriyordu, ama senin ve Thalassapolis'in yorumlarından ve paylaşımlarından anlıyorum ki, bundan çok daha fazlası var onun kitaplarında. İyi bir şey duyup gördüğümde okumazsam çatlarım :) O yüzden diyorum ki, ben de bir denesem, ama hangi kitabıyla başlasam? İnternete baktım, işin içinden çıkamadım. Yardımcı olursanız bu hevesli tazeye çok sevinirim. Sevgiler, Z.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Zeze, yazılarımızın bu şekilde etkisi olmasına sevindim. Başlangıç için Nil'de Ölüm, Briç Masasında Cinayet ve Roger Ackroyd Cinayeti kitaplarından birini tercih edebilirsin. Bugüne kadar yazdığım tüm Christie yazılarına sağ sutündaki YAZAR ODASI listesi ilk maddesindeki agatha christie etiketinden ulaşabilirsin, iyi ve kötü bir çok kitabı Gece Kütüphanesi'nde mevcut. Agatha Christie'nin zirve kitapları da var, çok sevmeme rağmen okumaktan zevk almadıklarım da. Okuduğunda ondaki derinliği keşfetmekten keyif alman dileğiyle. Sevgiler.

      Sil
  6. Yanitiniza tesekkur ederim. Demek ki kronolojik bir okuma listesi yok. O zaman onerdiklerinizden birisiyle baslayayim. O zaman bana iyi okumalar :) Size de tekrar tesekkurler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Poirot romanları için bir kronoloji var ama önemli olan sadece Ve Perde İndi'yi en son okumanız. Tüm Hercule Poirot romanlarına sıra ile bakabileceğiniz liste, yine sağ sütunda Hercule Poirot Odası linkinde bulunmaktadır. Keyifli okumalar.

      Sil

Burası sukûnetin hakim olduğu, tenha bir kütüphane. İçinden geçenleri fısılda ki orada olduğunu bileyim.