23 Kasım 2015 Pazartesi

DELICIOUS 12: EMILY'S HOPES&FEARS PLATINIUM EDITION [Kasım 2015]

Emily'nin serüvenleri merakla yenisinin çıkmasını beklediğim time management serileri arasında. Serinin 12. oyunu Emily's Hopes &Fears'ı dün bitirdim, en beğendiklerimden biri oldu diyebilirim.

Emily'nin kızı Paige gizemli bir hastalığa tutuluyor ve yüzünde mavi noktalar beliriyor, doktorlar tedavisini bulamıyorlar. Paige günden güne kötüleşirken babası Patrick, büyükbabasının günlüğünde böyle bir hastalığa dair birşeyler okuduğunu hatırlıyor. Günlükte, hastalığın ilacının kuzey kutbunda yetişen nadir bir çiçek olduğundan bahsedildiği için Patrick, herkesin karşı çıkmasına rağmen zor bir yolculuğu göze alarak çiçeği bulmaya gidiyor. Emily de komadaki kızı ve korkularıyla başbaşa kalıyor..

Bu anlamlı ve hoş hikayede, Patrick'in eskimolarla geçirdiği günler ve manastıra gidişi baya eğlenceliydi. Özellikle manastırdaki tütsüler ve bitki çayları çeşitlerine, fincanlara bayıldım.

Yine bileğe zarar olsa da çizimleri şahane, konusu ve bölümleri zevkli bir oyundu.




4 yorum :

  1. Bu tip oyunları çok seviyorum! Oynanacak oyunlar listeme ekledim gitti ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu türde tavsiyeleriniz varsa duymak isterim. keyifli oyunlar!

      Sil
  2. biraz alakasız olacak ama en son oynadığım Life is Strange adlı oyunu tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, o da çok güzel bir oyun. Tam olarak oynamadım ama biraz bakmıştım. Teşekkür ederim.

      Sil

Burası sukûnetin hakim olduğu, tenha bir kütüphane. İçinden geçenleri fısılda ki orada olduğunu bileyim.